Zespół
Monika Andrzejewska - psycholog, psychoterapeutaPsycholog; psychoterapeutka dzieci, młodzieży, rodzin i osób dorosłych w trakcie szkolenia, właścicielka marki CTM Centrum Terapii, mutyzm.pl oraz tiki.pl Umiejętności psychologiczne kształciła w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, ukończyła szkolenie przygotowujące do psychoterapii dzieci i młodzieży w nurcie poznawczo-behawioralnym w Centrum Terapii Poznawczo - Behawioralnej CTPB w Warszawie. Ukończyła Kurs Podstawowy w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej, przygotowujący do psychoterapii indywidualnej i rodzinnej w nurcie systemowym. Stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w różnych szkoleniach i konferencjach poświęconych psychoterapii dzieci i młodzieży. Kilkunastoletnie doświadczenie zdobywała pracując w szkole, przedszkolu, poradni psychologiczno-pedagogicznej, poradniach prywatnych oraz własnym gabinecie. Zainteresowania zawodowe koncentruje wokół zaburzeń lękowych, mutyzmu wybiórczego, depresji, tików. Jest autorką artykułów na temat mutyzmu wybiórczego, nieśmiałości, zaburzeń lękowych, depresji. Jest współautorką książki "Zaburzenia psychiczne i rozwojowe, a rzeczywistość szkolna" wydawnictwa PWN (rozdział poświęcony mutyzmowi). Prowadzi szkolenia dla specjalistów, rodziców i nauczycieli. Oddział Warmia, Właściciele marki |
Mariusz Andrzejewski - specjalista ds. RODO, specjalista ds. szkoleń, współwłaściciel CTMLicencjonowany coach, współwłaściciel CTM Sp. z o.o. oraz specjalista ds. RODO. Zajmuje się coachingiem dla przedsiębiorców oraz osób indywidualnych. Brał udział w licznych szkoleniach i konferencjach dotyczących RODO, dniach otwartych i konsultacjach w UODO oraz wielu konsultacjach prawniczych. Specjalizuje się w wdrożeniach RODO w firmach, w szczególności w przetwarzaniu danych wrażliwych oraz w biznesach opartych na franczyzie. W CTM Centrum Terapii zajmuje się także organizacją szkoleń otwartych oraz zamkniętych, konferencji oraz obozów terapeutycznych. Sporządza oferty na szkolenia zamknięte np. dla Szkół oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych. Odpowiada za kontakt z mediami, instytucjami współpracującymi i współpracownikami indywidualnymi. Podczas obozów terapeutycznych odpowiedzialny jest za przebieg wszystkich zaplanowanych aktywności, prowadzi zajęcia animacyjno-terapeutyczne dla całych rodzin oraz zajęcia rozrywkowe. Dba o dalszy rozwój CTM oraz pozyskiwaniem osób do współpracy na terenie całej Polski. Aktywnie poszukuje psychologów oraz placówki, które gotowe są otworzyć Oddział CTM. Oddział Warmia, Właściciele marki |
Renata Apolinarska-Kozar - psycholog, terapeuta dzieci i rodzin, neuroterapeutaUkończyła studia na Uniwersytecie Wrocławskim. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w doradztwie zawodowym, ośrodku wychowawczym dla młodzieży, gimnazjach oraz stowarzyszeniach i fundacjach pomagających rodzinom dotkniętym przemocą. Realizowała kilka edycji tzw. szkoły dla rodziców, organizowała i współprowadziła konferencje i warsztaty poświęcone psychologicznym aspektom funkcjonowania rodziny. W ostatnich latach pracowała w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie zajmowała się diagnozą, terapią psychologiczną dzieci i młodzieży, terapią EEG-Biofeedback, psychoedukacją oraz specjalistycznym wsparciem rodziców i nauczycieli. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu resocjalizacji i psychopedagogiki. Jest neuroterapeutą I stopnia. Zrealizowała liczne formy doskonalenia zawodowego, m.in. „Pozytywne Metody Wychowywania Dzieci”, „Szkoła Pomagania Rodzinie”, „Terapia poznawczo-behawioralna par i rodzin”, „Studium Terapii Rodzin”. Od wielu lat prowadzi indywidualną terapię dzieci i młodzieży wzbogacając swój warsztat pracy poprzez realizację specjalistycznych szkoleń, tj. „Mutyzm selektywny-pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny” – I, II oraz III etap, „Terapia dzieci z zaburzeniami lękowymi”, „Terapia dzieci moczących się i ich rodzin”, „Poznawczo-behawioralna terapia dzieci i młodzieży”, „Trening autogenny w psychoterapii dzieci i młodzieży”, „Integratywna Psychoterapia Krótkoterminowa”. Posiadane kwalifikacje związane z pomaganiem nabyła, m. in. w Polskim Instytucie Psychoterapii Integratywnej w Krakowie, Wrocławskiej Pracowni Psychoedukacji i Terapii „Plus” Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Dolnośląskim Centrum Psychoterapii we Wrocławiu, Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku w Warszawie, Biomed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii we Wrocławiu. Swoją pasję zawodową rozwijała także poprzez wieloletnie prowadzenie własnej praktyki psychologicznej, gdzie dodatkowo realizuje specjalistyczne zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży w oparciu o programy autorskie. Dyrektor Dolnośląskiego Oddziału CTM w Świebodzicach. Jest zwolenniczką holistycznego podejścia do dziecka i jego rodziny. Oddział Dolnośląski w Świebodzicach |
Urszula Jagiełło - logopeda, pedagogLogopedię ukończyła na Uniwersytecie Wrocławskim. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobyła pracując w przedszkolach, szkołach podstawowych ogólnodostępnych i integracyjnych - jako logopeda i pedagog. Pracowała także w poradni psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży, gdzie doskonaliła swoje umiejętności logopedyczne w zakresie diagnozy i terapii. Ukończyła szereg kursów i szkoleń poszerzających jej kompetencje w pracy logopedy, m.in. „Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny”, „Diagnoza i terapia afazji. Repetytorium”, „Terapia logopedyczna z dzieckiem z zaburzoną komunikacją”, „Najnowsze metody badawcze i terapeutyczne w pracy logopedy”, „Metoda 101 kroków w nauce czytania i pisania”, „Sporządzanie diagnozy na wejściu i wyjściu”. Aktualnie pracuje jako logopeda w przedszkolu i szkole podstawowej obejmując specjalistyczną pomocą dzieci, a także wspierając rodziców w realizacji systematycznej kontynuacji pracy z dzieckiem w domu. Będąc zatrudnioną jako pedagog w gimnazjum ma możliwość dodatkowego rozwijania swojego doświadczenia zawodowego w pracy z młodzieżą. Nadal poszerza swoją wiedzę i umiejętności, m.in. zdobyła kwalifikacje do diagnozy i terapii dziecka niesłyszącego i słabosłyszącego w wieku 0-3 lat, 4-7 lat, 7-10 lat. W codziennej pracy ceni sobie dobre relacje z dziećmi oraz ich rodzicami i jest przekonana, że to podstawa skutecznej terapii. Oddział Dolnośląski w Świebodzicach |
Kamila Skrzypik - pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwojuPedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, terapeuta ręki, dyrektor Oddziału CTM w Bydgoszczy. Ukończyła studia magisterskie w zakresie pedagogiki: edukacja rodzinna i wychowanie seksualne; studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej z terapią dziecka; kursy kwalifikacyjne w zakresie oligofrenopedagogiki, tyflopedagogiki, wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji dzieci i młodzieży z autyzmem. Prowadzi Ośrodek Terapii i Rozwoju Małego Dziecka Promyk, który zapewnia kompleksową terapię Niepublicznemu Przedszkolu Buziaczek w Bydgoszczy. Na co dzień pracuje z dziećmi z różnymi dysfunkcjami np. z autyzmem, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, z dziećmi z ryzyka dysleksji i dysleksją rozwojową , z wadą wzroku, itp. Systematycznie wzbogaca swoją wiedzę i umiejętności dotyczące pracy z dziećmi, uczestnicząc w licznych szkoleniach. Brała udział w szkoleniach przygotowujących do profesjonalnej diagnozy i terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym (CTM). Ukończyła szkolenia „Terapia behawioralna w pracy z dzieckiem autystycznym lub z niepełnosprawnością intelektualną”, „Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych Impuls – System w Warszawie”, szkolenia prowadzone przez profesor Cieszyńską i jej współpracowników w Centrum Metody Krakowskiej w Warszawie np.„Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”,„Terapia neurobiologiczna”, „Diagnoza i terapia dzieci z Zespołem Aspergera”,”Terapia dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej”, „Metoda Warnkego” we Wrocławiu, „Trening umiejętności społecznych” w Warszawie oraz inne szkolenia przygotowujące do diagnozy i terapii dzieci. Od marca 2018 roku rozpoczęła kurs psychoterapii systemowej. Oddział Bydgoszcz |
Iwona ZłotkowskaPedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, neurologopeda. Ukończyła studia inżyniersko – magisterskie na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie uzyskując kwalifikacje pedagogiczne, studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej z terapią dziecka oraz w kolejności logopedii szkolnej, logopedii ogólnej i neurologopedii. W codziennej pracy z dziećmi przedszkolnymi obejmuje opieką dzieci zróżnicowane pod względem potrzeb rozwojowych, w tym z dziećmi spektrum autyzmu czy niepełnoprawnością w stopniu lekkim. Ponadto prowadzi terapię logopedyczną dla dzieci przygotowujących się o podjęcia nauki w szkole podstawowej oraz w ramach wczesnego wspomagania rozwoju i kształcenia specjalnego.Na bieżąco i systematycznie wzbogaca swoją wiedze i umiejętności, dotyczące pracy z dziećmi, uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach i kursach. Ukończyła kurs doskonalący na bazie Metody Ruchu Rozwijającego V. Sherborne oraz trzystopniowe szkolenie dla specjalistów, organizowane przez Centrum Terapii Mutyzmu „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym”. A także szereg innych szkoleń: Wykorzystanie elementów metody werbo – tonalnej w terapii dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy”, „Jak pracować z dzieckiem autystycznym?”, „17 elementów terapii wg prof. Zw. Dr hab. Jagody Cieszyńskiej”, „Podstawy komunikacji alternatywnej” oraz wiele szkoleń z zakresu pracy z dziećmi w grupie przedszkolnej – pozytywna dyscyplina, zabawy muzyczne, taneczne, wyciszające, pracy z dziećmi z trudnościami emocjonalnymi itp. Od 1 kwietnia 2023 r. objęła stanowisko Przewodniczącej Polskiego Związku Logopedów Oddziału Kujawsko – Pomorskiego. Oddział Bydgoszcz |
Katarzyna Wieloszyńska – psycholog, oligofrenopedagog, terapeutaAbsolwentka studiów jednolitych magisterskich na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego o kierunku psychologia. W Studium Pedagogicznym Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego ukończyła 4 semestralny kwalifikacyjny kurs pedagogiczny. Ukończyła także kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki, III stopniowy kurs doskonalący w zakresie terapii behawioralnej w pracy z dziećmi i młodzieżą z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi. Pracuje w Ośrodku Terapii i Rozwoju Małego Dziecka Promyk w Bydgoszczy. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z różnymi dysfunkcjami i zaburzeniami, np. z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, ADHD. Systematycznie wzbogaca swoją wiedzę i doskonali umiejętności. Brała udział w szkoleniach przygotowujących do profesjonalnej diagnozy i terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym (CTM). Oddział Bydgoszcz |
Magdalena Kornacka-Kowalewska - psycholog, psychoterapeutaPsycholog, psychoterapeuta, absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego, w trakcie kursu Terapia Poznawczo-Behawioralna zaburzeń u dzieci i młodzieży w CTPB Warszawie, ukończyła liczne kursy doskonalące, kwalifikacyjne m.in. z zakresu oligofrenopedagogiki i szkolenia m.in. „Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny” I etap, „Terapia dziecka z mutyzmem selektywnym” II etap, „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym i jego rodziny” III etap. Dwukrotnie, jako terapeuta, brała udział w obozach terapeutycznych organizowanych przez Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako psycholog, psychoterapeuta, socjoterapeutka i oligofrenopedagog. Prowadzi warsztaty psychologiczne w szkole i przedszkolu, warsztaty dla rodziców i nauczycieli. Chętnie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe i podejmuje się nowych wyzwań. Oddział Gdańsk |
Agnieszka Gardzielewska, psycholog, terapeutaPsycholog o ścieżce specjalizacyjnej psychologia kliniczna dzieci i młodzieży, pedagog - terapeuta, mediator szkolny, trener metod relaksacyjnych dzieci, praktyk metody Kids' skills "Dam Radę" i "Jestem z ciebie dumny". |
Agata Gąsior - psycholog, terapeuta dzieci i młodzieżyAbsolwentka Psychologii Uniwersytety Gdańskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego. |
Dorota Czechowicz - psycholog, Dyrektor OddziałuAbsolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na kierunku psychologia, specjalizacja psychoprofilaktyka, psychologia społeczna. Swoją wiedzę i umiejętności poszerza uczestnicząc w specjalistycznych kursach, szkoleniach, konferencjach i stażach. Ukończyła m.in. roczny kurs terapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży, kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki, kurs pedagogiczny, 3-stopniowe szkolenie dotyczące terapii behawioralnej dzieci i młodzieży, cykl warsztatów organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej, Kurs w zakresie „Monachijskiej Diagnostyki Rozwojowej – pierwszy, drugi i trzeci rok życia”, szkolenie „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym” – etap I i II oraz intensywne, tygodniowe szkolenie praktyczne przygotowujące do terapii według standardów CTM. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz rodzicami, które zdobyła pracując m. in. w Ośrodku Wczesnej Interwencji, Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju, Niepublicznym Przedszkolu dla dzieci z autyzmem, Publicznym Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi oraz w Stowarzyszeniu na rzecz Wspomagania Rozwoju Dzieci i Młodzieży Titum. Współpracując z Centrum Terapii Dziecka SENSIS prowadzi Odział CTM w Rzeszowie. Oddział Rzeszów |
Beata Bartczak - psycholog, terapeuta dzieci i rodzin, trener rozwojuSzkoleniowiec CTM w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, lubuskim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim. Certyfikowany diagnosta i terapeuta metody integracji sensorycznej (zgodnie z wytycznymi Polskiego Towarzystwa Integracji Sensorycznej). Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej w Warszawie, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku psychologia transportu. Ukończyła m.in. kurs I stopnia „Racjonalna Terapia Zachowania (RTZ)”, roczny kurs „Terapia Rodzin” w Polskim Instytucie Ericksonowskim, III-stopniowy kurs doskonalący „Terapia Behawioralna Dzieci”, szkolenie „Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program wg integracji odruchów dr Sally Goddard”. W stałej superwizji. Pracuje jako terapeuta indywidualny, zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. W obrębie jej zainteresowań znajdują się problemy związane z mutyzmem wybiórczym, lękiem i nieśmiałością. Aby w tym obszarze profesjonalnie udzielać pomocy psychologicznej, ukończyła szkolenie „Terapia dziecka z mutyzmem selektywnym” I, II i III etap. Była współorganizatorką konferencji pt. ”Usłysz dziecko z mutyzmem w ciszy” zorganizowanej we Wrześni 14 grudnia 2013 r. Jako psycholog współpracuje m.in. z placówkami oświatowymi i instytucjami, działającymi na rzecz rodzin (Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 1 we Wrześni, Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno-Edukacyjno-Szkoleniowy „Zielona Wyspa”, Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni). W swojej pracy główny nacisk kładzie na indywidualną pracę z człowiekiem. Uważa, że najważniejsze jest dotrzeć do ukrytych w każdym zasobów, które można wzmocnić i wspierać. W realizacji tego wyzwania pomaga jej wykształcenie psychologiczne i wieloletnie doświadczenie zawodowe. Osoby współpracujące |
Anna Jeziorek - psycholog, terapeuta dzieci i młodzieżySzkoleniowiec CTM w województwach: małopolskim, śląskim, świętokrzyskim i podkarpackim. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego ze specjalizacją psychologii klinicznej, terapeuta dzieci i młodzieży, neuroterapeuta, trener profilaktyki, dyrektor Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej. Kontakt: tel: 503091031 Mail: jeziorekanka@gmail.com Osoby współpracujące |
Jadwiga Ziemba - psycholog, terapeutaStudia wyższe ukończyła na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej zdobywając tytuł magistra psychologii w specjalności klinicznej i neuropsychologii. Jeszcze w trakcie studiów zdobyła kwalifikacje pedagogiczne odbywając studia podyplomowe w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Ukończyła także studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą (także ze szczególnymi potrzebami rozwojowymi). Zdobywała je i pogłębiała pracując w Ośrodku Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczym w Rzeszowie, a także w Stowarzyszeniu na Rzecz Wspomagania Rozwoju Dzieci i Młodzieży TITUM w Rzeszowie oraz w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie jako kurator. Ukończyła II-stopniowe szkolenie z zakresu „Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach”. Swoją wiedzę poszerza uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach, konferencjach. Do najważniejszych należą: „Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością”- stopień I i II, Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym, Terapia ręki- I stopień, Terapia Taktylna według metody dr Swietłany Masgutowej oraz Terapia Neurotaktylna, Neurofizjologiczne podstawy integracji sensorycznej- I stopień, „Szkolenie z zakresu psychomotorycznego wspierania rozwoju dziecka”. Posiada znajomość alternatywnych i wspomagających form komunikacji (w tym Makaton), a także Metody: „Dam radę!” oraz „Jestem z Ciebie dumny!”. Oddział Rzeszów |
Beata Rzewnicka - logopeda, terapeuta dzieci i młodzieżyMgr filologii polskiej o specjalności pedagogicznej i logopedycznej, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, logopeda, terapeuta dzieci i młodzieży, właściciel Gabinetów Terapeutycznych Beata Rzewnicka, ukończyła m.in. certyfikowane szkolenie uprawniające do wykorzystania narzędzia karty oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do końca 9 roku życia, kurs terapii taktylnej wg dr S. Masgutowej, trzystopniowy kurs terapii behawioralnej, kurs integracji odruchów ustno-twarzowych I stopnia, szkolenia z zakresu MK oraz szkolenie dotyczące integracji sensorycznej dla dzieci z zaburzeniami rozwoju, szkolenie z zakresu diagnozy ACC stosowania oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących, kurs Makatonu, terapii mikofunkcjonalnej, szkolenie „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym” I etap. Szczególnie bliska jest jej praca z dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi i genetycznymi, jak i afazją. Współpracuje z Caritas Archidiecezji Gdańskiej, stowarzyszeniami, GOPS, MOPS, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi. Współtworzy i prowadzi turnusy rehabilitacyjne dla dzieci. Jest wykładowcą na Pomorskiej Wyższej Szkole Nauk Stosowanych w Gdyni, wykładowca na kursach, szkoleniach dla rodziców i nauczyciel. Opiekun stażu logopedycznego dla studentów i absolwentów logopedii. Oddział Gdańsk |
Marzena Zglec-Matwiejczyk – psycholog, psychoterapeutaPsycholog, interwent kryzysowy, diagnosta, psychoterapeuta, certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych, wykładowca w szkole dla dorosłych. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS w Warszawie z zakresu : Interwencji Kryzysowej , Diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej oraz Stosowanej Analizy zachowania. Ukończyła II stopień Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach pod kierownictwem CTSR w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych w Szkole Terapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS pod kierownictwem dr Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. na oddziale psychiatrii w Mazowieckim Szpitalu w Warszawie, Poradni Logomedic, podczas 9 lat pracy z dziećmi i młodzieżą w szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach zawodowych i przedszkolach, podczas prowadzenia własnej praktyki w Gabinecie Psychologicznym , w pracowni Pomocy EGO w Mińsku Mazowieckim. Jest doświadczonym psychoterapeutą zaburzeń lękowych, pracującym według standardów CTM. Aktualnie od 2010 roku związana z placówkami oświatowymi . Swoją pracę poddaje stałej superwizji. Osoby współpracujące |