Zespół
Monika Andrzejewska - psycholog, psychoterapeutka, właścicielka marki CTMPsycholog; psychoterapeutka dzieci, młodzieży, rodzin i osób dorosłych w trakcie szkolenia, właścicielka marki CTM Centrum Terapii, mutyzm.pl oraz tiki.pl Umiejętności psychologiczne kształciła w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, ukończyła szkolenie przygotowujące do psychoterapii dzieci i młodzieży w nurcie poznawczo-behawioralnym w Centrum Terapii Poznawczo - Behawioralnej CTPB w Warszawie. Ukończyła Kurs Podstawowy w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej, przygotowujący do psychoterapii indywidualnej i rodzinnej w nurcie systemowym. Stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w różnych szkoleniach i konferencjach poświęconych psychoterapii dzieci i młodzieży. Kilkunastoletnie doświadczenie zdobywała pracując w szkole, przedszkolu, poradni psychologiczno-pedagogicznej, poradniach prywatnych oraz własnym gabinecie. Zainteresowania zawodowe koncentruje wokół zaburzeń lękowych, mutyzmu wybiórczego, depresji, tików. Jest autorką artykułów na temat mutyzmu wybiórczego, nieśmiałości, zaburzeń lękowych, depresji. Jest współautorką książki "Zaburzenia psychiczne i rozwojowe, a rzeczywistość szkolna" wydawnictwa PWN oraz redaktorką i współautorką książki "Mutyzm wybiórczy. Praktyczny przewodnik" wydawnictwa CTM Publishing. Prowadzi szkolenia dla specjalistów, rodziców i nauczycieli. Oddział Warmia, Właściciele marki |
Mariusz Andrzejewski - specjalista ds. RODO, specjalista ds. szkoleń, współwłaściciel CTMLicencjonowany coach, współwłaściciel CTM Sp. z o.o. oraz specjalista ds. RODO. Zajmuje się coachingiem dla przedsiębiorców oraz osób indywidualnych. Brał udział w licznych szkoleniach i konferencjach dotyczących RODO, dniach otwartych i konsultacjach w UODO oraz wielu konsultacjach prawniczych. Specjalizuje się w wdrożeniach RODO w firmach, w szczególności w przetwarzaniu danych wrażliwych oraz w biznesach opartych na franczyzie. W CTM Centrum Terapii zajmuje się także organizacją szkoleń otwartych oraz zamkniętych, konferencji oraz obozów terapeutycznych. Sporządza oferty na szkolenia zamknięte np. dla Szkół oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych. Odpowiada za kontakt z mediami, instytucjami współpracującymi i współpracownikami indywidualnymi. Podczas obozów terapeutycznych odpowiedzialny jest za przebieg wszystkich zaplanowanych aktywności, prowadzi zajęcia animacyjno-terapeutyczne dla całych rodzin oraz zajęcia rozrywkowe. Dba o dalszy rozwój CTM oraz pozyskiwaniem osób do współpracy na terenie całej Polski. Aktywnie poszukuje psychologów oraz placówki, które gotowe są otworzyć Oddział CTM. Oddział Warmia, Właściciele marki |
Renata Apolinarska-Kozar - psycholog, terapeuta dzieci i rodzin, neuroterapeutaUkończyła studia na Uniwersytecie Wrocławskim. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w doradztwie zawodowym, ośrodku wychowawczym dla młodzieży, gimnazjach oraz stowarzyszeniach i fundacjach pomagających rodzinom dotkniętym przemocą. Realizowała kilka edycji tzw. szkoły dla rodziców, organizowała i współprowadziła konferencje i warsztaty poświęcone psychologicznym aspektom funkcjonowania rodziny. W ostatnich latach pracowała w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie zajmowała się diagnozą, terapią psychologiczną dzieci i młodzieży, terapią EEG-Biofeedback, psychoedukacją oraz specjalistycznym wsparciem rodziców i nauczycieli. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu resocjalizacji i psychopedagogiki. Jest neuroterapeutą I stopnia. Zrealizowała liczne formy doskonalenia zawodowego, m.in. „Pozytywne Metody Wychowywania Dzieci”, „Szkoła Pomagania Rodzinie”, „Terapia poznawczo-behawioralna par i rodzin”, „Studium Terapii Rodzin”. Od wielu lat prowadzi indywidualną terapię dzieci i młodzieży wzbogacając swój warsztat pracy poprzez realizację specjalistycznych szkoleń, tj. „Mutyzm selektywny-pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny” – I, II oraz III etap, „Terapia dzieci z zaburzeniami lękowymi”, „Terapia dzieci moczących się i ich rodzin”, „Poznawczo-behawioralna terapia dzieci i młodzieży”, „Trening autogenny w psychoterapii dzieci i młodzieży”, „Integratywna Psychoterapia Krótkoterminowa”. Posiadane kwalifikacje związane z pomaganiem nabyła, m. in. w Polskim Instytucie Psychoterapii Integratywnej w Krakowie, Wrocławskiej Pracowni Psychoedukacji i Terapii „Plus” Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Dolnośląskim Centrum Psychoterapii we Wrocławiu, Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku w Warszawie, Biomed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii we Wrocławiu. Swoją pasję zawodową rozwijała także poprzez wieloletnie prowadzenie własnej praktyki psychologicznej, gdzie dodatkowo realizuje specjalistyczne zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży w oparciu o programy autorskie. Dyrektor Dolnośląskiego Oddziału CTM w Świebodzicach. Jest zwolenniczką holistycznego podejścia do dziecka i jego rodziny. Oddział Dolnośląski w Świebodzicach |
Urszula Jagiełło - logopeda, pedagogLogopedię ukończyła na Uniwersytecie Wrocławskim. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobyła pracując w przedszkolach, szkołach podstawowych ogólnodostępnych i integracyjnych - jako logopeda i pedagog. Pracowała także w poradni psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży, gdzie doskonaliła swoje umiejętności logopedyczne w zakresie diagnozy i terapii. Ukończyła szereg kursów i szkoleń poszerzających jej kompetencje w pracy logopedy, m.in. „Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny”, „Diagnoza i terapia afazji. Repetytorium”, „Terapia logopedyczna z dzieckiem z zaburzoną komunikacją”, „Najnowsze metody badawcze i terapeutyczne w pracy logopedy”, „Metoda 101 kroków w nauce czytania i pisania”, „Sporządzanie diagnozy na wejściu i wyjściu”. Aktualnie pracuje jako logopeda w przedszkolu i szkole podstawowej obejmując specjalistyczną pomocą dzieci, a także wspierając rodziców w realizacji systematycznej kontynuacji pracy z dzieckiem w domu. Będąc zatrudnioną jako pedagog w gimnazjum ma możliwość dodatkowego rozwijania swojego doświadczenia zawodowego w pracy z młodzieżą. Nadal poszerza swoją wiedzę i umiejętności, m.in. zdobyła kwalifikacje do diagnozy i terapii dziecka niesłyszącego i słabosłyszącego w wieku 0-3 lat, 4-7 lat, 7-10 lat. W codziennej pracy ceni sobie dobre relacje z dziećmi oraz ich rodzicami i jest przekonana, że to podstawa skutecznej terapii. Oddział Dolnośląski w Świebodzicach |
Kamila Skrzypik - pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwojuPedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, terapeuta ręki, dyrektor Oddziału CTM w Bydgoszczy. Ukończyła studia magisterskie w zakresie pedagogiki: edukacja rodzinna i wychowanie seksualne; studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej z terapią dziecka; kursy kwalifikacyjne w zakresie oligofrenopedagogiki, tyflopedagogiki, wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji dzieci i młodzieży z autyzmem. Prowadzi Ośrodek Terapii i Rozwoju Małego Dziecka Promyk, który zapewnia kompleksową terapię Niepublicznemu Przedszkolu Buziaczek w Bydgoszczy. Na co dzień pracuje z dziećmi z różnymi dysfunkcjami np. z autyzmem, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, z dziećmi z ryzyka dysleksji i dysleksją rozwojową , z wadą wzroku, itp. Systematycznie wzbogaca swoją wiedzę i umiejętności dotyczące pracy z dziećmi, uczestnicząc w licznych szkoleniach. Brała udział w szkoleniach przygotowujących do profesjonalnej diagnozy i terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym (CTM). Ukończyła szkolenia „Terapia behawioralna w pracy z dzieckiem autystycznym lub z niepełnosprawnością intelektualną”, „Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych Impuls – System w Warszawie”, szkolenia prowadzone przez profesor Cieszyńską i jej współpracowników w Centrum Metody Krakowskiej w Warszawie np.„Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”,„Terapia neurobiologiczna”, „Diagnoza i terapia dzieci z Zespołem Aspergera”,”Terapia dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej”, „Metoda Warnkego” we Wrocławiu, „Trening umiejętności społecznych” w Warszawie oraz inne szkolenia przygotowujące do diagnozy i terapii dzieci. Od marca 2018 roku rozpoczęła kurs psychoterapii systemowej. Oddział Bydgoszcz |
Iwona ZłotkowskaPedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, neurologopeda. Ukończyła studia inżyniersko – magisterskie na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie uzyskując kwalifikacje pedagogiczne, studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej z terapią dziecka oraz w kolejności logopedii szkolnej, logopedii ogólnej i neurologopedii. W codziennej pracy z dziećmi przedszkolnymi obejmuje opieką dzieci zróżnicowane pod względem potrzeb rozwojowych, w tym z dziećmi spektrum autyzmu czy niepełnoprawnością w stopniu lekkim. Ponadto prowadzi terapię logopedyczną dla dzieci przygotowujących się o podjęcia nauki w szkole podstawowej oraz w ramach wczesnego wspomagania rozwoju i kształcenia specjalnego.Na bieżąco i systematycznie wzbogaca swoją wiedze i umiejętności, dotyczące pracy z dziećmi, uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach i kursach. Ukończyła kurs doskonalący na bazie Metody Ruchu Rozwijającego V. Sherborne oraz trzystopniowe szkolenie dla specjalistów, organizowane przez Centrum Terapii Mutyzmu „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym”. A także szereg innych szkoleń: Wykorzystanie elementów metody werbo – tonalnej w terapii dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy”, „Jak pracować z dzieckiem autystycznym?”, „17 elementów terapii wg prof. Zw. Dr hab. Jagody Cieszyńskiej”, „Podstawy komunikacji alternatywnej” oraz wiele szkoleń z zakresu pracy z dziećmi w grupie przedszkolnej – pozytywna dyscyplina, zabawy muzyczne, taneczne, wyciszające, pracy z dziećmi z trudnościami emocjonalnymi itp. Od 1 kwietnia 2023 r. objęła stanowisko Przewodniczącej Polskiego Związku Logopedów Oddziału Kujawsko – Pomorskiego. Oddział Bydgoszcz |
Katarzyna Wieloszyńska – psycholog, oligofrenopedagog, terapeutaAbsolwentka studiów jednolitych magisterskich na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego o kierunku psychologia. W Studium Pedagogicznym Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego ukończyła 4 semestralny kwalifikacyjny kurs pedagogiczny. Ukończyła także kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki, III stopniowy kurs doskonalący w zakresie terapii behawioralnej w pracy z dziećmi i młodzieżą z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi. Pracuje w Ośrodku Terapii i Rozwoju Małego Dziecka Promyk w Bydgoszczy. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z różnymi dysfunkcjami i zaburzeniami, np. z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, ADHD. Systematycznie wzbogaca swoją wiedzę i doskonali umiejętności. Brała udział w szkoleniach przygotowujących do profesjonalnej diagnozy i terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym (CTM). Oddział Bydgoszcz |
Magdalena Kornacka-Kowalewska - psycholog, psychoterapeutaPsycholog, psychoterapeuta, absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego, w trakcie kursu Terapia Poznawczo-Behawioralna zaburzeń u dzieci i młodzieży w CTPB Warszawie, ukończyła liczne kursy doskonalące, kwalifikacyjne m.in. z zakresu oligofrenopedagogiki i szkolenia m.in. „Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny” I etap, „Terapia dziecka z mutyzmem selektywnym” II etap, „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym i jego rodziny” III etap. Dwukrotnie, jako terapeuta, brała udział w obozach terapeutycznych organizowanych przez Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako psycholog, psychoterapeuta, socjoterapeutka i oligofrenopedagog. Prowadzi warsztaty psychologiczne w szkole i przedszkolu, warsztaty dla rodziców i nauczycieli. Chętnie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe i podejmuje się nowych wyzwań. Oddział Gdańsk |
Agnieszka Gardzielewska, psycholog, terapeutaPsycholog o ścieżce specjalizacyjnej psychologia kliniczna dzieci i młodzieży, pedagog - terapeuta, mediator szkolny, trener metod relaksacyjnych dzieci, praktyk metody Kids' skills "Dam Radę" i "Jestem z ciebie dumny". |
Agata Gąsior - psycholog, terapeuta dzieci i młodzieżyAbsolwentka Psychologii Uniwersytety Gdańskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego. |
Marzena Zglec-Matwiejczyk – psycholog, psychoterapeutka, dyrektor CTM WarszawaPsycholog, interwent kryzysowy, diagnosta, certyfikowany psychoterapeuta, certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych, wykładowca w szkole dla dorosłych. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS w Warszawie z zakresu : Interwencji Kryzysowej, Diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej, Stosowanej Analizy zachowania oraz Neuropsychologii klinicznej. Ukończyła II stopień Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach pod kierownictwem CTSR w Warszawie. Ukończyła szkołę Terapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS pod kierownictwem dr Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej numer certyfikatu 1470. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. na oddziale psychiatrii w Mazowieckim Szpitalu w Warszawie, Poradni Logomedic, podczas 14 lat pracy z dziećmi i młodzieżą w szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach zawodowych i przedszkolach, podczas prowadzenia własnej praktyki w Gabinecie Psychologicznym. Swoją pracę poddaje stałej superwizji. Oddział Warszawa |
Aleksandra Janus - psycholożka, psychoterapeutkaPsycholog, terapeuta dziecięcy. Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie. Obecnie w trakcie 4-letniej Szkoły Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej w Centrum CBT. Uprawnienia do prowadzenia terapii dzieci i młodzieży w nurcie poznawczo-behawioralnym zdobyła w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS: Stosowana analiza zachowania: przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania oraz Przygotowanie pedagogiczne na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Umiejętności i kompetencje zawodowe zdobyła również w trakcie rocznego stażu terapeutycznego w Pracowni Psychoterapii i Rozwoju oraz podczas udziału w Szkole Konsultacji prowadzonej przez Gosię Stańczyk i Agnieszkę Stein. Swoje zainteresowania zawodowe koncentruje wokół terapii zaburzeń lękowych, szczególnie mutyzmu wybiórczego. Ukończyła 3-stopniowe szkolenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym w CTM. Posiada doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. W swojej pracy towarzyszy dzieciom i ich rodzicom w przeżywanych trudnościach. Wspólnie z rodzicami poszukuje zasobów i rozwiązań, które pozwolą zbudować z dzieckiem relacje oparte na współpracy i wzajemnym zrozumieniu. Stale poszerza swoją wiedzę poprzez udział w szkoleniach, kursach i konferencjach. Oddział Warszawa |
Kinga Morawska - psycholog, psychoterapeutkaAbsolwentka psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Obecnie w trakcje czteroletniego kursu psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Szkole Psychoterapii Centrum CBT-EDU. Ukończyła liczne kursy m.in. „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym” prowadzone przez Centrum Terapii Mutyzm , szkolenie podstawowe krótkoterminowej terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach TSR. Doświadczenie w pracy zdobyła pracując w placówkach oświatowych – szkole podstawowej i przedszkolach prowadząc zajęcia terapeutyczne indywidualne i grupowe. Prywatnie żona i mama trzech synów. Oddział Warszawa |
Karina Machura- psycholog, terapeutka, dyrektor CTM ŚląskPsycholog, dogoterapeutka. Doświadczenie zdobywała pracując jako dogoterapeuta z niepełnosprawnymi dziećmi i dorosłymi, prowadząc Treningi Umiejętności Społecznych dla dzieci oraz terapię psychologiczną dla dzieci przejawiających różne trudności: w zakresie koncentracji, trudności z regulacją emocji zwłaszcza lękami oraz zmagającymi się z zaburzeniami neurorozwojowymi. Wspiera również rodziców podczas konsultacji online i w gabinecie. Ukończyła dodatkowe kursy doskonalące m.in. z zakresu „Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach", "Adaptacji do przedszkola" i szkolenia m.in. „Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny” I etap, „Terapia dziecka z mutyzmem selektywnym” II etap, „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym i jego rodziny” III etap, szkolenie dotyczące terapii rodziny i pary „7 przykazań rodziny” oraz „Interwencja kryzysowa ABC pierwszej pomocy”. Chętnie się rozwija i dba o podnoszenie swoich kompetencji. Oddział Śląsk |
Katarzyna Musialik -psycholożka, psychoterapeutkaPsycholog, pedagog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w trakcie szkolenia. Na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach ukończyła dwa kierunki jednolitych studiów magisterskich – psychologię o specjalizacjach: klinicznej dzieci i młodzieży oraz klinicznej człowieka dorosłego, a także pedagogikę. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy jako psycholog w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży, we własnym gabinecie oraz podczas odbytych praktyk na oddziale psychiatrycznym. W swojej pracy zajmuje się diagnozą i psychoterapią dzieci i młodzieży, prowadzi także terapię grupową dla dzieci z zaburzeniami lękowymi. Ukończyła wiele szkoleń o różnej tematyce m in.: dotyczących pracy terapeutycznej z rodziną w nurcie systemowym, pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami lękowymi, w tym z mutyzmem (trzystopniowe szkolenie w CTM), terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, praca z dzieckiem w sytuacji rozwodu rodziców, techniki poznawczo-behawioralne w pracy z dziećmi i młodzieżą i inne. Aktualnie rozwija swoją wiedzę i umiejętności w czteroletniej Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej na SWPS. Oddział Śląsk |
Katarzyna Pałka - psycholożka, psychoterapeutkaPsycholożka, trenerka umiejętności społecznych. Ukończyła studia magisterskie z psychologii o specjalności klinicznej, obecnie podnosi swoje kompetencje w trakcie szkolenia psychoterpautycznego w nurcie psychodynamicznym i psychodramie w Śląskiej Szkole Psychoterapii. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Centrum terapii i diagnozy dla dzieci oraz Ośrodku środowiskowej opieki psychologocznej i psychoteraputycznej dla dzieci i młodzieży.W pracy zawodowej zajmuje się dziećmi i nastolatkami z zaburzeniami rozwoju i zachowania oraz trudnościami emocjonalnymi i społecznymi. Prowadzi również konsultacje dla rodziców. Ukończyła dodatkowe kursy doskonalące i szkolenia m.in. "Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne etap I", „Interwencja kryzysowa ABC pierwszej pomocy”, " Autyzm – od rzetelnej diagnozy po kompleksowe wsparcie", "Rodzice i dzieci w obliczu Epidemii Lęku". Obecnie odbywa szkolenia: „ Terapia dziecka z mutyzmem selektywnym/wybiórczym" I, II i III etap. Swoją pracę poddaje superwizji. Oddział Śląsk |
Ewa Drozdowska -psycholożka, koterapeutkaAbsolwentka Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na kierunku psychologii, specjalność psychologia kliniczna i osobowości oraz studiów podyplomowych z zakresu psychologii transportu. Oddział Śląsk |
Anna Jeziorek - psycholog, terapeuta dzieci i młodzieżySzkoleniowiec CTM w województwach: małopolskim, śląskim, świętokrzyskim i podkarpackim. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego ze specjalizacją psychologii klinicznej, terapeuta dzieci i młodzieży, neuroterapeuta, trener profilaktyki, dyrektor Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej. Kontakt: tel: 503091031 Mail: jeziorekanka@gmail.com Osoby współpracujące |
Beata Bartczak - psycholog, terapeuta dzieci i rodzin, trener rozwojuSzkoleniowiec CTM w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, lubuskim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim. Certyfikowany diagnosta i terapeuta metody integracji sensorycznej (zgodnie z wytycznymi Polskiego Towarzystwa Integracji Sensorycznej). Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej w Warszawie, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku psychologia transportu. Ukończyła m.in. kurs I stopnia „Racjonalna Terapia Zachowania (RTZ)”, roczny kurs „Terapia Rodzin” w Polskim Instytucie Ericksonowskim, III-stopniowy kurs doskonalący „Terapia Behawioralna Dzieci”, szkolenie „Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program wg integracji odruchów dr Sally Goddard”. W stałej superwizji. Pracuje jako terapeuta indywidualny, zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. W obrębie jej zainteresowań znajdują się problemy związane z mutyzmem wybiórczym, lękiem i nieśmiałością. Aby w tym obszarze profesjonalnie udzielać pomocy psychologicznej, ukończyła szkolenie „Terapia dziecka z mutyzmem selektywnym” I, II i III etap. Była współorganizatorką konferencji pt. ”Usłysz dziecko z mutyzmem w ciszy” zorganizowanej we Wrześni 14 grudnia 2013 r. Jako psycholog współpracuje m.in. z placówkami oświatowymi i instytucjami, działającymi na rzecz rodzin (Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 1 we Wrześni, Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno-Edukacyjno-Szkoleniowy „Zielona Wyspa”, Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni). W swojej pracy główny nacisk kładzie na indywidualną pracę z człowiekiem. Uważa, że najważniejsze jest dotrzeć do ukrytych w każdym zasobów, które można wzmocnić i wspierać. W realizacji tego wyzwania pomaga jej wykształcenie psychologiczne i wieloletnie doświadczenie zawodowe. Osoby współpracujące |
Dorota Czechowicz - psycholog, terapeutkaAbsolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na kierunku psychologia, specjalizacja psychoprofilaktyka, psychologia społeczna. Swoją wiedzę i umiejętności poszerza uczestnicząc w specjalistycznych kursach, szkoleniach, konferencjach i stażach. Ukończyła m.in. roczny kurs terapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży, kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki, kurs pedagogiczny, 3-stopniowe szkolenie dotyczące terapii behawioralnej dzieci i młodzieży, cykl warsztatów organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej, Kurs w zakresie „Monachijskiej Diagnostyki Rozwojowej – pierwszy, drugi i trzeci rok życia”, szkolenie „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym” – etap I i II oraz intensywne, tygodniowe szkolenie praktyczne przygotowujące do terapii według standardów CTM. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz rodzicami, które zdobyła pracując m. in. w Ośrodku Wczesnej Interwencji, Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju, Niepublicznym Przedszkolu dla dzieci z autyzmem, Publicznym Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi oraz w Stowarzyszeniu na rzecz Wspomagania Rozwoju Dzieci i Młodzieży Titum. Osoby współpracujące |